Virus Vaults LP
#1

*Cross referenced from DOA*

"Went to Warning at the Junction last night and picked up the flyer for the next event in June. Headlining is Ed Rush & Optical as part of a VIRUS VAULTS ALBUM LAUNCH!!!

On the back of the flyer it reads...

'We're opening up the vaults to unleash a Virus so deadly that no man can stop it. We're talking 1995 to 2005 - 10 years of unreleased tracks only ever heard by us in our studio.

We're blowing the dust off of a decade of beats and giving you a one off opportunity to hear exclusive remixes of our tracks along with heavyweight sessions form producers that have influenced us over the years.

Ed Rush & Optical'"


This should be a treat. Especially the 95-00 stuff
[Image: gamma.jpg]
Reply
#2

Can I get a 'pwoap pwoap'?
[Image: protabl3.gif]
Don Cherry Wrote:Every human is blessed in her or his life with one love (passion), no matter how long it may last. This Absolute love will last in one's heart and soul forever.
Reply
#3

I don't care much about the majority of tunes listed in that thread but fucking hell if they put some unreleased solo optical tunes then it will be damm harsh! those prototype bits Homerdrool
Reply
#4

I love most of the stuff they did up till around 2000... after that... Baffled

Might be a few good things on this album!
Reply
#5

PARP PARP
Reply
#6

couldn't give a fuck about this bag o shit....

btw: would anybody like to buy 'the creeps' on cd?
Lets make d+b special for 2009!
Reply
#7

rhythmicnature Wrote:couldn't give a fuck about this bag o shit....

btw: would anybody like to buy 'the creeps' on cd?

Hahaha Xyxthumbs
Reply
#8

still got to send you a cd Statto, maybe i will send you this!!!!
Lets make d+b special for 2009!
Reply
#9

They are doing the same with Full Cycle, apparently they moved premises and discover a load of DATS that weren't released so they are compiling a LP for later in the year.
Reply
#10

all they can do now when they run out of ideas is release their old one's!
Lets make d+b special for 2009!
Reply
#11

As much as I would feel like a sucker, I'd probably buy the Full Cycle one.

Actually, I probably wouldn't, I'd get mp3's off someone Hahaha
[Image: protabl3.gif]
Don Cherry Wrote:Every human is blessed in her or his life with one love (passion), no matter how long it may last. This Absolute love will last in one's heart and soul forever.
Reply
#12

Altered Ego Wrote:They are doing the same with Full Cycle, apparently they moved premises and discover a load of DATS that weren't released so they are compiling a LP for later in the year.

:praysit'sgoodstuff:

Homerdrool
[Image: pezholiodoa.gif]

batfink Wrote:bwabba bwabba bwabba NORK NORK NORK NORK bwabba bwabba bwabba NORK NORK bwabba NORK.
Reply
#13

WO WO WOO WOOO WOOOO PARP PARP
Reply
#14

Quote:The Story goes like this...

As some of you may know Full Cycle relocated their studio last year, during this studio move they uncovered some DAT tapes that no-one recognised. On these tapes were a whole bunch of Full Cycle tracks from the early to mid-nineties that had been written off as lost to the D&B world forever......

The updated Lost Tapes collection is due to be unleashed in late 2005, however Full Cycle have agreed to preview these tracks to whats regarded as London's most knowledgable crowd, at traffic in May......this is a chance to take a step back to a golden era of D&B and hear this music played out for the 1st time in nearly a decade...an event not to be missed!!

Make of that what you will ......... Baffled
Reply
#15

The kids at that event won't know what to make of it..... Hahaha

But they'll dance if Roni Size plays it, bet you.


'Beats too complicated.... must be chinstroke music.... But but but Roni Size on decks, does not compuuuutee arggagrahhhhrahhhargrggg!'

Blowup
[Image: protabl3.gif]
Don Cherry Wrote:Every human is blessed in her or his life with one love (passion), no matter how long it may last. This Absolute love will last in one's heart and soul forever.
Reply
#16

RhythmicNature Wrote:still got to send you a cd Statto, maybe i will send you this!!!!

no!!!!!!

Spank

Hahaha
Reply
#17

macc Wrote:the kids at that event won't know what to make of it..... Hahaha

nah man, traffic's alright Xyxthumbs

i hope to god there's good shit on it! Hyper
[Image: pezholiodoa.gif]

batfink Wrote:bwabba bwabba bwabba NORK NORK NORK NORK bwabba bwabba bwabba NORK NORK bwabba NORK.
Reply
#18

breakage is playing at the same nite as well Xyxthumbs
Reply
#19

wizard Wrote:This should be a treat. Especially the 95-00 stuff

word.
Reply
#20

Yeah will definitely be interested in Opticals late ninties unreleased output. A big fan.

Though I hope 'exclusive remixes' doesn't mean Adam F and Fresh raping the Virus back cat or something Grumble
Reply
#21

Altered Ego Wrote:
Quote:The Story goes like this...

to whats regarded as London's most knowledgable crowd, at traffic

Make of that what you will ......... Baffled

Baffled
is there some kind of d'n'b iq test that i don't know about?
Reply
#22

You failed it by default, Sumo.
[Image: protabl3.gif]
Don Cherry Wrote:Every human is blessed in her or his life with one love (passion), no matter how long it may last. This Absolute love will last in one's heart and soul forever.
Reply
#23

RhythmicNature Wrote:all they can do now when they run out of ideas is release their old one's!

wow
[Image: gamma.jpg]
Reply
#24

Here we go.........
[Image: protabl3.gif]
Don Cherry Wrote:Every human is blessed in her or his life with one love (passion), no matter how long it may last. This Absolute love will last in one's heart and soul forever.
Reply
#25

Macc Wrote:You failed it by default, Sumo.

Oh yeah i remember now, i mis-spelt iq on the paper Lol
Reply


Possibly Related Threads…
  Virus Vaults CD DJFracture 48 5,419 30th June 2020, 10:07
Last Post: Muttley
  the HS Breaks Pack Part 1 - from the KUCI jazz vaults HiddenSound 7 1,586 11th April 2009, 03:19
Last Post: J.DIGITAL
  SC Vaults missy swanker 8 1,072 20th January 2009, 00:33
Last Post: Rothko
  [CLUB] REACH NEW MONTHLY RESIDENCY @ THE VAULTS-JUNE 6TH Delta 69 5,647 11th June 2008, 14:40
Last Post: Breaker
  Doomsday Plant Vaults Lata 3 719 11th February 2007, 17:52
Last Post: dj_obiwan