SC volumes £10 each post free worldwide
#26

Concept81 Wrote:Hmmm, I do need SC vol.2 still.......

get busy cru Smile
Reply
#27

greenleaf504 Wrote:Buy on sight tbh if you don't have these already. Standard. Xyxthumbs
MetaLX Wrote:id order a 2nd copy of each if i had any discretionary income Wink

some good advice here

Blue
Reply
#28

payment sent for vol 2 Smile
cheers
Reply
#29

records on their way Wave
Reply
#30

how many left now ?

Lol
Reply
#31

a few fewer than there were before
Reply
#32

Statto Wrote:a few fewer than there were before


Xyxthumbs


c'mon crew - help Statto with his spring cleaning !
Reply
#33

Code Wrote:c'mon crew - help Statto with his spring cleaning !

some good advice here Smile
Reply
#34

time flies, but all 3 volumes still sounding so fresh and so clean! Cool

ALL SUBVERT CENTRAL MIX ( FEB 2008 )
Reply
#35

Kisskiss Wave
Reply
#36

I shall be ordering at least three and one on friday or saturday provided they are still available and I would like to order another copy of two as well assuming I have the extra cash, I need those Pieter K tunes
Reply
#37

Primorcon Wrote:I need those Pieter K tunes

pure Homerdrool
Reply
#38

Primorcon Wrote:I shall be ordering at least three and one on friday or saturday provided they are still available and I would like to order another copy of two as well assuming I have the extra cash, I need those Pieter K tunes

Xyxthumbs
Reply
#39

Remember the saga when you sent me a batch of SC rettles down Stattron?

Lol
Reply
#40

it was all your fault :P
Reply
#41

TVG Wrote:
Primorcon Wrote:I need those Pieter K tunes

pure Homerdrool


Drums Homerdrool Falcon
Reply
#42

Statto Wrote:it was all your fault :P

Banana
Reply
Reply
#44

DJFracture Wrote:Lawrie loves a saga.

when I saw you'd posted in this thread I actually thought you were going to buy something :P
Reply
#45

Wave

Just playing a recording from an old dbww radio show from 7th sept 2005, where I am playing SC 001 - 003 Lovesmilie
roughly 4.5 years ago!!!!!!!!!!!!!!!
where has the time gone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Icon_eek
Reply
#46

yeah, time passes Smile

[Image: Smilie08sim.gif]
Reply
#47

Grabbed all 3,
just working my way through them now...Savage tunes!!!! ...... and you get something like 25 of them for £30!!!!

c'mon
Reply
#48

SmG Wrote:Grabbed all 3,
just working my way through them now...Savage tunes!!!! ...... and you get something like 25 of them for £30!!!!

c'mon

some good advice there Smile
Reply
#49

arrived yesterday. Smile was playing militant thoughts at 45 rpm thinking it was pure madness. been a little while since i listened to any dnb so i forgot the tempo Oops
Reply
#50

Statto Wrote:
SmG Wrote:Grabbed all 3,
just working my way through them now...Savage tunes!!!! ...... and you get something like 25 of them for £30!!!!

c'mon

some good advice there Smile

Yeah, PROPER value for money!

for PROPER music! Drums

and anyone who hasn't bought them, should have a PROPER word with themselves.
traitors. Hahaha
Reply


Possibly Related Threads...
7th June 2010, 13:51
Last Post: Statto
18th November 2004, 01:56
Last Post: Ag3nT[]0raNg3




Theme © iAndrew 2017 - Forum software by © MyBB